Töökohustused:
- Olete nõus alustama tähtajalises ametikohas ajutise töökoormuse ajal, millel on võimalus pikendamiseks.
- Valdate vene keelt kõrgtasemel (vähemalt C1) ja inglise keelt kesktasemel (vähemalt B2).
- Teil on põhjalikud teadmised mängudest ja armastate kõike, mis on seotud videomängudega.
- Teil on PS4, PS5, Xbox One, Xbox One Series X, Nintendo Switch või kaasaegne mänguarvuti/sülearvuti.
- Olete kiire õppija, võtate algatusvõimet ja olete suurepärane probleemide lahendaja.
- Teil on vaikne ja mugav töökoht oma elukohas.
- (Valikuline) Kogemus klienditeeninduse valdkonnas on eelis.
Teilt ootaksime:
- Interneti kiirus vähemalt 10 Mb/s allalaadimisel ja 10 Mb/s üleslaadimisel, latentsusaeg <200 ms rahvusvaheliselt.
- Vähemalt 8 GB RAM.
- 64-bitine Windows 10 või uuem versioon või macOS 10.11 või uuem versioon.
- Intel Core i5-8260U või parem/sarnane protsessor.
- AMD 7870 või parem/sarnane graafikakaart.
- 2 monitori.
- Nutitelefon kahefaktorilise autentimise jaoks, mis kasutab vähemalt: Android 8.0 või uuem versioon Apple iOS 15.0 või uuem versioon
Me pakume:
- Võimalust töötada 100% kaugelt ilma pendeldamise ja reisi kuludeta.
- Positsiooni rahvusvahelises kiire tempo ja ambitsioonikate mängude, e-kaubanduse ja tehnoloogia klientidega ettevõttes.
- Mitteametlikku, mitmekesist ja kaasavat kultuuri, kus osalevad üle 80 riigi töötajad, kes räägivad rohkem kui 25 keelt – ja kus tähistatakse igaühe ainulaadsust.
- Innovatiivseid digivahendeid ja ulatuslikke koolitusvõimalusi, sealhulgas juurdepääsu veebikoolituste raamatukogule.
- Erinevaid õppimise ja karjääriarengu algatusi aasta jooksul.
- Juurdepääsu Open Up platvormile, mis pakub juurdepääsu sertifitseeritud psühholoogidele, veebiallikatele jne.
- Lõbusaid töötajate kaasamise tegevusi ja võimalust osaleda 5CA töötajate juhitud kogukondades nagu 5CA Connect, Pride, 5CA Gamers, Women of 5CA ja teised.