Et tagada täielik veebisaidi kasutamise kogemus, kasutame küpsiseid. Meie veebilehte kasutades nõustute küpsiste kasutamisega.
Tööülesanded
Õpilaste, õpetajate ja lapsevanemate individuaalnõustamine õppetöö arenguga seotud probleemides; grupinõustamine ühesuguste spetsiifiliste probleemidega õpilastele; lepitus- ja vahendustegevus õpilase-õpetaja konfliktide puhul; küsimustike ja uurimuste läbiviimine nii õpilaste kui ka õpetajate hulgas; pidev enesetäiendamine; osalemine kooli arendustöös.
Koostöö kolleegidega, lapsevanemate nõustamine lapse arengut, õppimist ja käitumist puudutavates küsimustes, abistades uute kasvatusvõtete ja lahenduste leidmisel lapse isiksusliku arengu toetamisel ning oma igapäevaelu ja kohustustega toimetulemisel.
Õpetajate ja haridusasutuse juhtkonna nõustamine ja toetamine lapse vajadusi arvestava arengu- ja õpikeskkonna kujundamisel, mis aitab ennetada lapse vaimse tervise probleemide tekkimist.
Lapse isikliku elu ja õppetööga seotud ning vaimse tervise probleemidega toimetuleku toetamine ja nõustamine; tunnetusprotsesside, vaimsete võimete, käitumis- ja suhtlemisoskuste arendamise ning õpi- ja karjäärivalikute tegemise toetamine ja nõustamine.
Psühholoogiaalaste koolituste vajaduspõhine korraldamine ja osalemine erialastes uurimisprojektides; eriala ja organisatsiooni arendustegevustes osalemine; kogukonnas erialase teavitustöö tegemine, vajadusel ennetustegevuste (projektid, tugirühmad, vestlused, teemapäevad jm) korraldamine, lähtudes sihtgrupi vajadusest.
ÕIAJK oma vastutusala täitmine; tugispetsialistidega, lapsevanematega; osalemine meeskonnaliikmena kooli arendustöös ja loometegevuses.
Koostöö kolleegidega, lapsevanemate nõustamine lapse arengut, õppimist ja käitumist puudutavates küsimustes, abistades uute kasvatusvõtete ja lahenduste leidmisel lapse isiksusliku arengu toetamisel ning oma igapäevaelu ja kohustustega toimetulemisel.
Õpetajate ja haridusasutuse juhtkonna nõustamine ja toetamine lapse vajadusi arvestava arengu- ja õpikeskkonna kujundamisel, mis aitab ennetada lapse vaimse tervise probleemide tekkimist.
Lapse isikliku elu ja õppetööga seotud ning vaimse tervise probleemidega toimetuleku toetamine ja nõustamine; tunnetusprotsesside, vaimsete võimete, käitumis- ja suhtlemisoskuste arendamise ning õpi- ja karjäärivalikute tegemise toetamine ja nõustamine.
Psühholoogiaalaste koolituste vajaduspõhine korraldamine ja osalemine erialastes uurimisprojektides; eriala ja organisatsiooni arendustegevustes osalemine; kogukonnas erialase teavitustöö tegemine, vajadusel ennetustegevuste (projektid, tugirühmad, vestlused, teemapäevad jm) korraldamine, lähtudes sihtgrupi vajadusest.
ÕIAJK oma vastutusala täitmine; tugispetsialistidega, lapsevanematega; osalemine meeskonnaliikmena kooli arendustöös ja loometegevuses.
Nõuded kandidaadile
Keeleoskus
Keel | Kõnes | Kirjas |
---|---|---|
ET nõutud | C1 | C1 |
Haridustase
magister
Hariduse valdkond
psühholoogia
Arvutioskus
kesktase
Muud nõuded
Koolipsühholoogi kvalifikatsiooninõuded on erialane magistrikraad või sellele vastav kvalifikatsioon või koolipsühholoogi kutse ning eesti keele oskus vastavalt keeleseaduses ja selle alusel kehtestatud nõuetele.
Väga hea suhtlemisoskus ja pingetaluvus; sõbralikkus ja rõõmsameelsus; usaldusväärsus ja algatusvõime; otsustus-, koostöö- ja analüüsivõime; avatus uuendustele; hea arvutikasutamise oskus.
Omalt poolt pakume
Võimalust töötada piirkonna suurimas koolis.
Huvitavat ja põnevat väljakutset.
Võimalust panustada kooli arengusse.
Huvitavat ja põnevat väljakutset.
Võimalust panustada kooli arengusse.
Töökoha andmed
Töökoha asukoht
Valga maakond, Valga vald, Valga linn, Kungla tn 16
Vabade töökohtade arv
1
Tööaeg
Täistööaeg, Osaline tööaeg (0,5-1)
Töösuhte kestus
tähtajatu
Kandideerimise info
Kandideerimise tähtaeg
2025-06-01
Vajalikud dokumendid
CV
motivatsioonikiri
muu
Kontakt
Maiken Sikk, Sekretär-juhiabi, 5343 8820, [email protected]