Et tagada täielik veebisaidi kasutamise kogemus, kasutame küpsiseid. Meie veebilehte kasutades nõustute küpsiste kasutamisega.
Tööülesanded
Peamised tööülesanded:
• tööohutuse järelevalve ja kontroll valla ametiasutuses;
• ehitisregistri, majandustegevuse registri alusel objektide ning tegevuste kehtivatele nõuetele vastavuse kontrollimine;
• välireklaami järelevalve, avalike ürituste loa taotluste menetlemine ja korraldamise järelevalve;
• oma valdkonna kirjavahetuse korraldamine valla dokumendiregistris, oma valdkonna eelnõude koostamine ja esitamine;
• teenistuskohustest tuleneva aruandluse ja protokollide ning vaatlusaktide koostamine ja esitamine õiguslikele subjektidele;
• valla haldusterritooriumil väärtegude avastamiseks regulaarsete kontrollreidide teostamine;
• hulkuvate ja hukkunud loomade äraviimise organiseerimine.
• tööohutuse järelevalve ja kontroll valla ametiasutuses;
• ehitisregistri, majandustegevuse registri alusel objektide ning tegevuste kehtivatele nõuetele vastavuse kontrollimine;
• välireklaami järelevalve, avalike ürituste loa taotluste menetlemine ja korraldamise järelevalve;
• oma valdkonna kirjavahetuse korraldamine valla dokumendiregistris, oma valdkonna eelnõude koostamine ja esitamine;
• teenistuskohustest tuleneva aruandluse ja protokollide ning vaatlusaktide koostamine ja esitamine õiguslikele subjektidele;
• valla haldusterritooriumil väärtegude avastamiseks regulaarsete kontrollreidide teostamine;
• hulkuvate ja hukkunud loomade äraviimise organiseerimine.
Nõuded kandidaadile
Keeleoskus
Keel | Kõnes | Kirjas |
---|---|---|
ET nõutud | C1 | C1 |
RU indicative | B1 | B1 |
Töökogemus sarnasel ametikohal
vähemalt 1 aasta
Haridustase
rakenduskõrgharidus
Juhtimisõigus
B
Arvutioskus
spetsialisti tase
Muud nõuded
Ootused kandidaadile:
• kõrgharidus õigusteaduses või politseiteenistuse erialal;
• oma valdkonda puudutavate Eesti Vabariigi ja Anija valla õigusaktide tundmine, teadmised töökorraldusest;
• eesti keele valdamine kõnes ja kirjas, vene kelle valdamine ametialase suhtluse tasandil;
• hea suhtlemis- ja väljendusoskus;
• kohusetundlikkus;
• stressitaluvus.
Kasuks tuleb, kui:
• Sul on varasem töökogemus kohaliku omavalitsuse üksuses või riigi ametiasutuses.
Omalt poolt pakume
Pakume Sulle:
• toetavat ja koostöövalmis meeskonda;
• paindlikku töökorraldust ja osalist kodukontoris töötamise võimalust;
• koolitusvõimalusi;
• puhkus 35 kalendripäeva.
• toetavat ja koostöövalmis meeskonda;
• paindlikku töökorraldust ja osalist kodukontoris töötamise võimalust;
• koolitusvõimalusi;
• puhkus 35 kalendripäeva.
Töökoha andmed
Töökoha asukoht
Harju maakond, Anija vald, Kehra linn, F. R. Kreutzwaldi tn 6
Vabade töökohtade arv
1
Tööaeg
Täistööaeg
Töösuhte kestus
tähtajatu
Kandideerimise info
Kandideerimiseks palun esita oma cv ja motivatsioonikiri läbi cv-keskuse (www.cvkeskus.ee) 05. jaanuariks 2025.
TÖÖAEG: TÄISTÖÖAEG .
Lisainfo: Priit Vabamäe tel 5307 0680
TÖÖAEG: TÄISTÖÖAEG .
Lisainfo: Priit Vabamäe tel 5307 0680
Kandideerimise tähtaeg
2025-01-05
Vajalikud dokumendid
CV
kaaskiri
motivatsioonikiri
Kontakt
Priit Vabamäe, abivallavanem, +372 5307 0680, [email protected]